Viscus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hallo! g15 tastaturet mitt og mx518 musa mi fungerer ikke når jeg skal skrive passorde for å komme inn på pc'en. Alt funker før dette, kommer inn i biosen og alt man kan tenke men fungerer bare ikke når jeg har kommet til å skrive passord. Det er ikke noe galt med usb uttakene eller tastaturet og musa. Jeg har testa flere tastatur og mus'er. Noen som kan hjelpe`? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hallo!g15 tastaturet mitt og mx518 musa mi fungerer ikke når jeg skal skrive passorde for å komme inn på pc'en. Alt funker før dette, kommer inn i biosen og alt man kan tenke men fungerer bare ikke når jeg har kommet til å skrive passord. Det er ikke noe galt med usb uttakene eller tastaturet og musa. Jeg har testa flere tastatur og mus'er. Noen som kan hjelpe`? Nytt tastatur\mus? Når du er i Login Screenen prøv og ta de ut og inn av USB kontakta. Om det ikke funker da heller må du installere driverene som følger med først. Lenke til kommentar
Viscus Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Hallo!g15 tastaturet mitt og mx518 musa mi fungerer ikke når jeg skal skrive passorde for å komme inn på pc'en. Alt funker før dette, kommer inn i biosen og alt man kan tenke men fungerer bare ikke når jeg har kommet til å skrive passord. Det er ikke noe galt med usb uttakene eller tastaturet og musa. Jeg har testa flere tastatur og mus'er. Noen som kan hjelpe`? Nytt tastatur\mus? Når du er i Login Screenen prøv og ta de ut og inn av USB kontakta. Om det ikke funker da heller må du installere driverene som følger med først. Det er litt vanskelig å instalere drivere når jeg ikke kommer inn på pc'en. Det funka med p2p kontakt tastatur men har ikke p2p mus så får ikke gjort så mye. Trenger virkelig hjelp til dette. Og tastaturet og mus er 1 år gammelt Endret 11. januar 2010 av Viscus Lenke til kommentar
zinzyk Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hallo! g15 tastaturet mitt og mx518 musa mi fungerer ikke når jeg skal skrive passorde for å komme inn på pc'en. Alt funker før dette, kommer inn i biosen og alt man kan tenke men fungerer bare ikke når jeg har kommet til å skrive passord. Det er ikke noe galt med usb uttakene eller tastaturet og musa. Jeg har testa flere tastatur og mus'er. Noen som kan hjelpe`? Har du fått det til? Jeg har akkurat det samme problemet. og jeg er desp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå