Gå til innhold

partition magic 8 -erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at "merge" betyr "sette sammen" eller no sånt. Jeg tror de mener at de setter sammen to partisjoner.

 

Har prøvd Partition Magic 7 & 8, og har kommet fram til den konklusjonen at verson 7 er mye bedere, hadde nogenlunde de samme problemene som du hadde. Det er for mange feil i 8.0, derfor synes jeg du skal prøve 7.0 og se om det hjelper

Lenke til kommentar

Neida, PM 8 er helt Ok den. Funker med W2000 og XP. Jeg kjører NTFS filsystem, og alt i PM 8 fungerer helt som det skal.

 

Men, noe av det du beskriver kan tydeligvis skje (altså at det ikke hender noe under rebootingen) hvis du har en PC som er overklokket.

Dette skjedde hos meg en gang, og etter at jeg klokket ned til normalt, fungerte alt som det skulle igjen. Spør ikke meg hvorfor..............

Lenke til kommentar
Neida, PM 8 er helt Ok den. Funker med W2000 og XP. Jeg kjører NTFS filsystem, og alt i PM 8 fungerer helt som det skal.

 

Det gjør ihvertfall ikke min, jeg måtte nesten formatere på nytt etter den hadde kødda opp. Fikk mekka det og brukte 7.0 og den funka fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...