Gå til innhold

Magen forsvinner! Grunna (mangel på) trening?

Bolivar

Anbefalte innlegg

Heisann... Er en tanke tynn og høg (60kg og 183) gutt... 18 år gammel. Hausten 2008 begynte eg med trening med kropsvekt, altso pushups (Breitt og smalt), situps, knebøy, tåhev, kroppshev og oppnådde 3-4 ekstra kg og fekk markerte magemuskler, (ganske missplassert, normalt forresten?) og derav en større og kraftigere kropp... Hadde styrketrenging på skulen og gjekk frå 4-30 pushups på eit halvt år, 2-15 20kg armcurl, 0-13 kroppshev... lista er lang... Men problemet mitt no er at område rundt dei skrå magemusklene forsvinner! har liksom berre den rette bukmuskel igjen!, har slutta treninga for eit halvt år sidan... Men dette er med på å gi magen eit syklig tynt utseende... og når eg ligg på rygg og søv, har eg innovermage... Eg vil ikkje ha dette! Det ødelegger sjølvtillitten min! :p

Har i meg like mykje mat som før... Dog, litt meir alkohol og mykje meir junkfood... Grandiosa kvar helg etter ei fyllekule...

Kva er gale? Er det dei skrå bukmusklane som har forsvunnet eller er det magen som forsvinner? Nokon tips for å få ein fyldig mage? Er litt redd for at vist eg begynner å trene igjen vil eg berre fjerne meir fett og bli enda tynnere i magen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...