invalid_user Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 16. Aaron Ramsey Fullt navn: Aaron James Ramsey Draktnummer: 16 Kallenavn: Rambo Nasjonalitet: Wales Fødselsdato: 26.12.1990 Fødested: Caerphilly, Wales Posisjon: Sentral midtbane Høyde: 1.80 m Overgang: Cardiff City (£5.000.000) Kontrakt: Ukjent Arsenal-debut: 13. august 2008, FC Twente B, Champions League (2-0 seier) Tidligere klubber: Cardiff City Aaron Ramsey startet sin karriere i Cardiff City, hvor han ble tidenes yngste spiller (16 år og 124 dager) da han ble byttet inn mot Hull City i kampens siste spilleminutt den 28. april 2007. Ramsey fikk mer og mer spilletid utover 2007/08-sesongen, og fikk til og med spilletid i FA Cup-finalen den sesongen. Mot slutten av sesongen ble det kjent at Manchester United, Arsenal og Everton var svært interesserte i unggutten. Man Utds hjemmesider hadde annonsert at Cardiff aksepterte budet, og at kun personlige betingelser gjenstod før en overgang kunne fullføres. Det viste seg dog at de var for kjappe på avtrekkeren, og Ramsey valgte til slutt i Arsenal. Aaron uttalte i ettertid at Wengers personlige engasjement fikk ham til å velge Arsenal over United. I sin første sesong i rødt og hvitt fikk han mest spilletid som innbytter, selv om han startet fire Champions League-kamper og tre i ligacupen. Denne sesongen har han allerede nådd målet Wenger satte for ham før sesongen - å få 15 Premier League-kamper. På grunn av skader har han fått mer spilletid enn forventet, og takket for det med enestående forestillinger og et par fantastiske mål. I skrivende stund står han med 3 Premier League-mål denne sesongen, samt 2 øvrige mål - ett i CL og ett i FA Cupen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Fin spillertråd! Ramsey er et helt vanvittig talent... Tipper Rednose angrer på at han ikke gjorde mer for å hente ham! Endret 10. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ramsey er den av dei unge spelarane eg er sikrast på kjem til å bli ei Arsenal-legende. Fantastisk spelar for alderen, og ser ut til å ha eit bra nok haud til å oppfylle potensialet sitt. Å sei at han kjem til å bli stor er ikkje den dristigaste påstanden, men det er likevel heilt riktig å sei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fin kamptråd! Lol? Vi skulle ha hentet han, et fantastisk talent som imponerer hver gang han spiller. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fin kamptråd! Lol? Vi skulle ha hentet han, et fantastisk talent som imponerer hver gang han spiller. Bortsett fra igår mener du vel? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ramsey imponerer ikke hver gang han spiller nei, men han er fortsatt veldig ung og kan tilgis for de dårlige kampene. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Helt utrolig grusomt det som skjedde idag. Håper det er en lett brudd å lege, og at du kommer tilbake på banen fort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Et lett brudd var det dessverre ikke. Håper bare at han kan spille fotball igjen. LA OSS VINNE GULLET FOR AARON RAMSEY! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 God bedring gutt. Hele fotballverden er bak deg. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Litt gode nyheter tross alt, det har blitt bekreftet at leggen har brukket. Riktignok er bruddet grusomt stygt, men leggen består av få, kraftige bein. Kneet og ankelen ser begge ut til å være uskadde, og da er det lite sannsynlig at vi får en situasjon som Eduardo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er bra. Får håpe at han ikke blir psykisk ødelagt av dette og at han kommer rimelig kjapt tilbake på samme nivå. Det er forøvrig en del forkastelige kommentarer jeg leser rundt om kring. Blant annet Man U fans som ler og sier at "det er tilpass for ham som ikke valgte oss". Tror ikke mange ville sagt det samme om det var Anderson f.eks i samme situasjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er forøvrig en del forkastelige kommentarer jeg leser rundt om kring. Blant annet Man U fans som ler og sier at "det er tilpass for ham som ikke valgte oss". Tror ikke mange ville sagt det samme om det var Anderson f.eks i samme situasjon. Hvem har skrevet det? Det generelle inntrykket mitt om de som har uttalt seg om saken er at de har vist medfølelse og empati for Ramsey. Men så finnes det selvfølgelig utskudd i alle leire, og jeg tviler ikke på at det er noen som finner på å skrive dritt her og der. Men disse er etter min mening ikke representative for de fleste av oss. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har akkurat kommet til hektene igjen, fy faen så forferdelig dette er. Jeg tror ikke det jeg ser. Jeg er ikke sur, jeg er bare veldig, veldig sjokkert og lei meg. Håper alt ordner seg, ikke for Arsenal. Men for Ramsey. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er forøvrig en del forkastelige kommentarer jeg leser rundt om kring. Blant annet Man U fans som ler og sier at "det er tilpass for ham som ikke valgte oss". Tror ikke mange ville sagt det samme om det var Anderson f.eks i samme situasjon. Hvem har skrevet det? Det generelle inntrykket mitt om de som har uttalt seg om saken er at de har vist medfølelse og empati for Ramsey. Men så finnes det selvfølgelig utskudd i alle leire, og jeg tviler ikke på at det er noen som finner på å skrive dritt her og der. Men disse er etter min mening ikke representative for de fleste av oss. Ingen her på forumet så vidt jeg har sett. Noe på VGnett blant annet og random kommentarer til artikler i nettavisene. Mitt generelle inntrykk er også det samme som ditt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Oppfordrer alle til å sende en melding til Ramsey! Endret 28. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har allerede sendt en melding. Håper det går fint med gutten. Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Har noen hørt noe nytt på fronten? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Kirurgen til Eduardo sier at Ramsey kommer til å bli fin igjen. Har også denne fra en facebook-status: Apparently The News Is Good On Ramsey. It's A Clean Break, No Extensive Muscle Damage, Should Be Back In A Shorter Time That Eduardo. Men det er som sagt en FB-status, så ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå