Gjest Azarius Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei! Det er nå 20 dager siden jeg skulle hatt mensen! jeg har ømme bryster og litt vondt i magen. jeg har hatt litt hodepine og sånnt Jeg tok en test nå på tirsdagen so mvar men den var negativ. Jeg hadde ubeskyttet samleie for nå snart 1-2 uker siden. Men jeg tok en angrepille dagen ettepå, Tror dere jeg er gravid? Eller kan det bare være forsinket menstruasjon? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Angrepiller er propp fulle av hormoner som kan fucke opp syklusen din. Ta en ny test om en uke eller noe så er du sikker. Lurer du fremdeles da så kan du jo be legen din om å ta en blodprøve. De er mer følsomme enn hjemmetestene. Lenke til kommentar
Gjest Azarius Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Angrepiller er propp fulle av hormoner som kan fucke opp syklusen din. Ta en ny test om en uke eller noe så er du sikker. Lurer du fremdeles da så kan du jo be legen din om å ta en blodprøve. De er mer følsomme enn hjemmetestene. Hvor lang tid tar det før jeg får svar? Er det sånn man får svar på med engang? Hva gjør jeg hvis jeg ikke er gravid og ikke får mensen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det er sånn du får svar på ganske raskt. Om du ikke er gravid og ikke får mensen så lønner det seg uanset å snakke med legen. Må jo være en grunn til at du ikke får mensen i tilfelle. Hvis den fortsetter å utebli mener jeg. Det er mange årsaker til at syklusen kan bli ustabil eller forsinket. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det er sånn du får svar på ganske raskt. Om du ikke er gravid og ikke får mensen så lønner det seg uanset å snakke med legen. Må jo være en grunn til at du ikke får mensen i tilfelle. Hvis den fortsetter å utebli mener jeg. Det er mange årsaker til at syklusen kan bli ustabil eller forsinket. Kan det være alvorlig? jeg er 17 år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så klart det kan være alvorlig. Men kan også være helt ufarlig. Umulig å si noe om uten at du snakker med legen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du bare er 17 år er det vanlig at syklusen er uregelmessig. Min holder seg stabil noen måneder, for så å tulle helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå