Ronny M Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har etter anbefalinger innstallert siste versjon av Combined Community Codec Pack. Men jeg står ovenfor to mindre problemer. Jeg får ikke miniatyrbilder i utforskeren på mkv og flv filer. Hvordan fikser jeg det? Jeg har aktivert miniatyrbildevisning i Haali Media Splitter Settings. Jeg får heller ikke spilt av flv i WMP, kun i classic. Skulle tro de da ville spille i WMP også? Endret 10. januar 2010 av Ronny M Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Alle videoformatene viser forøvrig miniatyrer på alle filer i XBMC. Men XBMC bruker vel egne codecs. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kjører 64bit home premium, hvis det skulle ha noe å si... Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Innstallerte Shark007 sin Win7codecs + x64Components, vips så var alt i orden. Men fant nettopp ut at ikke jeg får digital 5.1 lyd via hdmi med det nye hovedkortet får lage en egen tråd om det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har etter anbefalinger innstallert siste versjon av Combined Community Codec Pack.Men jeg står ovenfor to mindre problemer. Jeg får ikke miniatyrbilder i utforskeren på mkv og flv filer. Hvordan fikser jeg det? Jeg har aktivert miniatyrbildevisning i Haali Media Splitter Settings. Jeg får heller ikke spilt av flv i WMP, kun i classic. Skulle tro de da ville spille i WMP også? Bare et tips, etter å ha installer CCCP, så endrer du bare filnavn til .avi, så får du både opp miniatyrbilder og du får spilt filene av i Media Player også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå