Gå til innhold

duger amd's boxed-vifter til overklokking?

Anbefalte innlegg

hei.. Lurer litt på om jeg skal kjøpe amd xp 2500+ boxed/OEM eller xp 2800+ boxed/OEM (begge barton)..

Tilbake til boxed-kjølerne...

1. Hvor mye veier den?

2. Bra kjøling?

3. Vekt og montering? Bruker den en eller tre av socket-festene..

4. Støynivå?

5. Noe annet jeg bør vite?

-- SKAL overklokke en del, så duger disse kjølerne?

-- Hvis jeg frarådes å kjøpe boxed versjon, hvilke andre bra kjølere til under 400 kr er å anbefale? (alt annet inni pc'en høres ut som en tornado, alt annet enn delta kan nok brukes).

På forhånd takk,

mvh

--alexio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. noen burde da vite sånt? det er vel en grunn til at boxed-viftene ikke er tatt av markedet?

Så vær så vennlig å ta dere de 2 minuttene det tar å svare på dette, så slipper jeg å gå lurende rundt og velge i "blinde"...

--alexio

Lenke til kommentar

Boxed:

Kjøler greit, men ikke hvis du ønsker å overklokke mye

Bråker en del, men ikke veldig mye. Det avhenger seff av hvor mye du bryr deg om støy, men jeg bryr meg en del om støy og synes viftene bråker sånn passelig.

Boxed er greit om du ikke ønsker å ha det veldig stille og ikke har planer om å klokke langt. De er iallfall veldig billige.

Men jeg ville kjøpt boxed uannsett. Boxed er bare litt dyrere en bulk, og det er veldig greit å ha en vifte ekstra. Man finner alltid på noe å bruke den til... :yes: Om ikke annet kan den brukes som en reservevifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...