Skrujernet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei Lurer på hvordan jeg skal åpne porter til utorrent med altiboks. Har set på hjemmeisdene dems og prøvd meg litt der, men det fungerer ikke. Hjelp? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 [1] Start "CMD" [2] Skriv; ipconfig og trykk enter tasten [3] Noter adressen ved IPv4-adresse [4] Logg deg inn på din Altiboks side [5] Fyll inn portnummeret du bruker til uTorrent og se til at IPv4-adressen er lik [6] Lagre innstillingene og restart hjemmesentralen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Takk, skal teste det ut nå Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sliter med det samme selv... Men jeg får bare mellingen : "Denne hjemmesentralen støtter ikke avanserte internett innstillinger." når jeg går inn på nettsida :S Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Fungerte bra til meg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå