ecolindo Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Heisann, hadde vært suverent om dere hadde sjekkt ut min ferske portfolioside. Jeg er student på westerdals, linje Art Direction, og har snekret sammen denne portfolion til meg selv nå. Tar gjerne imot kritikk og ros! http://www.kristianhaukland.com Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Likte utformingen på siden din veldig godt. Rent, enkelt og oversiktlig. Samtidig syns jeg også du hadde veldig mye bra innhold Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Likte utformingen på siden din veldig godt. Rent, enkelt og oversiktlig. Samtidig syns jeg også du hadde veldig mye bra innhold Takk skal du ha Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Very nice Takker og bukker. Dere syns ikke det er en slitsom løsning at man blir ført videre til behance.net? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det er vel ikke så veldig nødvendig med en egen webportfolio hvis du skal referere til Behance profilen din hele tiden, så derfor kunne det kanskje vært greit å ha de på samme side som portfolioen din, man får nok mer inntrykk for at det er en side og ikke bare en linke-side. Jeg savner også en "about me" del, det trenger ikke å være så mye men det er jo en fordel å skrive litt om deg selv så arbeidsgiver får en liten anelse om hvem du er, og ganske får en følelse at de blir litt kjent med deg når de kommer innom siden. Dette er iallefall det jeg kunne se som forbedringer, ellers var det jo en veldig kul side, mye fett du har laget også Lenke til kommentar
rosaullvott Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvordan er det egentlig å jobbe som Art Director, og hvordan er det å gå på Westerdals? Hvordan foregår en prosess når dere skal lage f.eks annonser, og hvilken stilling har du da? Har prøvd å lest meg litt frem, men ingenting er så bra som å høre det fra dem som driver med det! :-) Hvilke forskjellige arbeidsoppgaver får dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå