Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som kunne tenkte seg å låne bort sin guildwars konto en kveld eller to - jeg føler for et avbrekk fra FPS. Kan lage en egen PvP char. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har bare helt standard Guild Wars, det er vel kanskje ikke så interessant ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Nja...det hadde vel vært artigst å prøve Eyes of The North tilleggspakka, men man får vel spilt litt GvG med vanlige også etter hva jeg husker. Du kan jo bare sende bruker/pass i en PM så kan jeg prøve. Så sier du fra når jeg skal gi meg. Blir mest for å spille i kveld for jeg tror en kompis har en konto jeg kan låne, men han er utilgjengelig for øyeblikket. Endret 10. januar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du vet Eye of the North er beregnet på folk som har spilt gjennom hele Guild Wars? Å låne det en kveld eller to om du aldri har prøvd GW før og ikke har en karakter på maks level er nok ikke så lurt. GW selges vel for øvrig ganske billig nå? Det koster heller ikke noe i måneden, så hvorfor ikke kjøpe det i stedet for å stjele en konto? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) 1. Jeg spilte GW ett år siden det ble utgitt og har spilt de første to ekspansjonspakkene, så jeg kjenner spillet godt. 2. Det er snakk om å låne en konto her, ikke stjele. 3. Jeg har registrert meg på en side hvor de selger spillet, for å se om jeg får det billig. Var noen kontoer som gikk for femten dollar med alle tilleggspakkene. Endret 11. januar 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Litt spesielt og låne en konto fra fremmede er det ikke? Skulle ønske verden var så full av tillit i disse dager, men men..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Spiller ingen rolle nå, da jeg har fått tilgang til en konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå