maXini Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei. Jeg lurte på hvordan jeg får fjernet/blokkert CiD popups? Ganske irriterende. Først trodde jeg det var sponsorprogrammet fra MSN Plus som gjorde dette, men når jeg fjernet hele programmet, fortsatte CiD å dukke opp. Kjørte MBAM og CCleaner, men det hjelper heller ikke. Noen som kunne hjelpe meg med en løsning? Takk for svar. Lenke til kommentar
Alleyx Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei. Jeg lurte på hvordan jeg får fjernet/blokkert CiD popups? Ganske irriterende. Først trodde jeg det var sponsorprogrammet fra MSN Plus som gjorde dette, men når jeg fjernet hele programmet, fortsatte CiD å dukke opp. Kjørte MBAM og CCleaner, men det hjelper heller ikke. Noen som kunne hjelpe meg med en løsning? Takk for svar. Kanskje du kan finne svaret ditt på http://www.howtogeek.com/ ? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Mulig at du har fått lagt til noe rusk i hosts-fila di. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Se på host file som notbat foreslår. Start->kjør Lim inn fet tekst. notepad %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts Eller så poste en logg så ser vi om det er noe grums. Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå