Gå til innhold

Kritikk av hjemmeside

Anbefalte innlegg

Hei. Laget nettopp ett nytt design til hjemme siden min. Det er bare en test hjemme siden, og derfor er ikke domene så veldig bra/raskt.

Det er en slags portefølje side.

"About me" linken er enda ikke ferdig, så ikke kritiser den, og det er noen små feil i flash galleriene også, men det er fikset på og vil bli bra igjen når jeg oppdaterer siden. men vil gjerne ha kritikk på design, og layout.

Side

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kule bilder og tegninger :thumbup:

-Har du laget fotogalleriet selv, eller bruker du et script? Gi kreditt til scriptene du bruker.

-Jeg testet den 15" wide screen laptop, da får jeg scrolling på forsiden. Hadde foretrukket å sett hele bildet på skjermen.

-Fotogalleriet er fancy slik det faller ned, men likte ikke å måtte sitte å vente på at tegningene skulle bli ferdig med å falle ned.

-Det var også litt utydelig at det nederste bildet var en link til flere bilder. Var bare tilfeldig at jeg klikket på den, ellers hadde jeg trodd det jeg så var alt som var.

-Siden valideres ikke.

Lenke til kommentar

Likte veldig godt førsteinntrykket. Her har vi en kul logo og store knapper å trykke på.

Den første linken jeg trykket på, var About me og da kom jeg til en side som du ikke har fått til enda ;)

Så klikket jeg på Illustrations og må si at det var en kul effekt, men selv jeg med 10 mbit fiber syntes det var bittelitt irriterende å måtte vente på alle bildene. De kunne muligens ha kommet flere om gangen sånn at animasjonen ikke tok så lang tid.

Jeg skulle nok også ønsket at det kom tydeligere frem at den bildesamlingen nederst til høyre leder til neste side.

Bra at bildene blir større når man klikker på de.

Den animasjonen er brukt på alle sider. Jeg er også enig i at dersom dette ikke er egenprodusert, så kan enten disclaimeren beholdes i kildekoden, eller så kan du kreditere scriptet et sted på siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...