nordin Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har satt video-egenskapene til 1024 x 700 (noe i den dur) i OpenGL i CounterStrike. Jeg creater/logger meg på en game og når den skal inn på spillet hører jeg et klikk og skjermen blir helt svart. Ingen annen utvei enn restart. Har ikke installert noen programmer til skjermkortet el. Hva har jeg gjort galt? Edit: Har et ATI Radeon 9500 non-pro kort. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hmmm... Høres merkelig ut spør du meg. Men har du husket og installere drivere? Ta og formater hardisken så legger du in ALT på nytt da får du nok ikke noen problemer nei.. Det er det jeg anbefaler. Siden det er SÅ mange som ikke klarer og installere driverne ordentlig! Formater! Lenke til kommentar
nordin Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Hvilken driver bør jeg installere? Har formatert tre ganger på to døgn... Nå skal jeg slå meg til ro med XP professional. Lenke til kommentar
klo Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bruker du Catalyst 3.2 ? Isåfall så skjer nettop det. Bruker du 3.1 eller 3.4 så burde det ikke skje. Og pass på at du ikke har noe refresh tool som kjører feil hz slik at du ikke får noe bilde, det har skjedd med meg før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå