Gå til innhold

Borderlands fryser på høye instillinger

Anbefalte innlegg

Har problemer med at Borderlands fryser. Jeg kjørte med alt på fullt, 1680x1050 i oppløsning og jeg opplevde at med en gang jeg gikk av bussen (når jeg får se roboten) fryser spillet med en gang. Ingenting skjer. Jeg har den nyeste patchen, og de nyeste grafikkdriveren til skjermkortet.

Jeg prøvde å prøve meg fram i settings, skrudde av dynamic shadows og diverse, til slutt satte jeg ned alt til det laveste, det funket. Jeg fikk da spilt med høy FPS, men da jeg skrudde på dynamic shadows frøys alt igjen.

Synes det er veldig merkelig ettersom skjermkortet mitt burde klare å kjøre på de høyeste innstillingene. Kan være verd å merke seg at om jeg trykker Alt + Tab, hører jeg at spillet går, om jeg går tilbake får jeg spilt i noen sekunder før det fryser igjen.

En idé kan være å spille i windowed mode, men er det noen som har lignende problemer, og vet hvordan man kan fikse problemet?

PC-spesifikasjoner står i signaturen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg sjekket dette ut, og jeg merket at hver gang spillet frøs så brukte prosessorbruken opp i 100%, hvis den gikk ned og jeg Alt+Tabbet meg tilbake til spillet, funket det igjen. Jeg prøvde meg frem og det virket som om det var kun på starten av spillet dette skjedde, etter det spilte jeg i ca. 15-20 minutter og kom meg til level 4, ingenting skjedde på den tida, men for alt jeg vet kan prosessorbruken godt havne opp i 100% igjen.

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...