smoke Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Bak på kjøle skapet er det en stor raditor tror jeg... den er da ~2meter høy og ~30Cm bred. kjøler denne bra? trenger man noen vifter? Kan man bruke den? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 He, du trenger nok en ganske kraftig pumpe for å dytte vannet gjennom den raddisen der. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvis du først skal herpe kjøleskapet, så ta ut aggregatet også. Hjemmelaga vapo hadde vært drittøft!! Lenke til kommentar
smoke Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Tenkte på det men vil det funke like bra? Det bråker noe jevlig da, men det hadde vært råt! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vil vel funke mye bedre enn den slappe vapo'en. Lenke til kommentar
smoke Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 vis jeg bare skal ha radiatoren trenger jeg vifter? vis jeg må ha det trenger JEG JEVLIG MANGE! ~5 store bordvifter? hadda tatt stor plass ikke akurart noe og ta med på lan. Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Tror ikke du trenger så mange vifter det jo derfor den er så stor Og du burde nok ikke bruke kompressoren ettersom den ikke er lagd for å gå på full guffe konstant Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Sitter å planlegger litt vannkjøling selv (drømmestadiet pga pengeprob) Tenkte litt på 3 radiatorer fra små kjøleskap, koble de i paralell, vil det funke tro? Eventuelt prøve å klippe de i to feks slik at de vil passe inni fulltoweret? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Å bruke 3 slike i paralell funker nok bra, i og med at det blir fortsatt høy flow. Ellers vil nok en 10 meters kobberkveil fra clasern gjøre susen. Kan jo legges rundt inn kabinettet der det er plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå