leedss Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Lurer på hvordan man trener på treningssenter liksom ? f.eks hvordan vet man hvor maange repetisjoner å sånt man skal ta ? en annen ting, når man er ferdig med en øvelse har man pause da, går man rett på en ny en ? er veldig puslete og redd for å føle at eg driter meg ut inne der. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Lurer på hvordan man trener på treningssenter liksom ? f.eks hvordan vet man hvor maange repetisjoner å sånt man skal ta ? en annen ting, når man er ferdig med en øvelse har man pause da, går man rett på en ny en ? er veldig puslete og redd for å føle at eg driter meg ut inne der. Haha, alt er opp til deg.. Ingenting å drite seg ut for. Da jeg var der for første gang, så jeg på folk, og deretter kom jeg igang. Dont stress;) Husk vi alle er mennesker, og ingen er bedre enn deg. Go on! Kanskje tråden passer bedre i treningsforumet? Endret 10. januar 2010 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når du melder deg inn på et studio hjelper de deg ofte med program og viser deg hvordan du skal gjøre ting, det programmet er ikke av det beste men greit i starten Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Foreslår du begynner å henge i styrkedelen av denne forumet. Her er også en link til deg hvor du kan spørre om ting (ETTER du har lest gjennom tråden): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1060728 Her kan du også trykke deg tilbake til resten av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå