Crispin Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Herregud så komisk :!: Det er utrolig godt gjort å gi seieren til Danmark, de har vel ikke ledet før de scoret på slutten. Det verste jeg noen gang har sett, ikke at jeg er noe særlig håndball interessert. :!: Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det er faen så typisk Norge. De klarer ALDRI holde på en ledelse, og ALT går galt i sluttminuttene. Skulle tro det var en gjeng juniorer som løper der ute. Og Kjelling avslutter alt, altfor mye og for fort. Hva faen skal han skyte fra 11m etter 4sek i et angrep for? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Er så forbanna på at Tvedten skulle ta noe trickskudd på den siste straffen der, fyfaen! Lenke til kommentar
agail Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 At det skal være så jævlig vanskelig å fullføre 2x30min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Fantastisk. Leder kampen i 59 minutter og 59 sekunder. Hva skjer i det siste sekundet? Jo de må score! Dommerne blåser altfor tidlig, vet folka hva en fordel er? Ballen var i mål, men de måtte blåse for straffe... Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Skulle ikke vært dansk straffe engang. Og tvedten burde i det minste ha skutt, og ikke sentret til keeper Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Helvete.. Faen så stygt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Siste til Tvedten må være ein av dei dårlegaste straffane eg noko gong har sett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Bare å legge opp med en gang. Hvor mange ganger har vi ikke vært i nærheten av en semiplass, for så å ryke i siste sekund? VM 07, EM på hjemmebane i 08, Kroatia-VM i fjor, og for andre gang i år! Samme skjedde mot Kroatia i gruppespillet, samme skjer her. Tåler virkelig ikke press dette laget her. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi har aldri vært så nære semifinale som vi var i VM i fjor, men dette året her kan være det nærmeste vi kommer - igjen. Det er så stygt at vi er så JÆVLA NÆRE HVERT JÆVLA ÅR! FAEN KLIKKER!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Robert Hedin = fantastisk trener. Jobbet godt med laget, nå må laget også vise hva de kan snart. Vi må knuse Island, og Kroatia må slå Danmark. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har vondt i hånda og foten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg har vondt over alt. Faen altså Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Laget har psyke som hamstere. At de ikke har lært ennå er for meg en jævla gåte. Helvette så irriterende, også så mye jeg unner Ege suksess. Fitte Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Rett og slett flaut. At vi klarer å rote vekk en sånn ledelse er fantastisk dårlig! Siste straffen til Tvetden var forferdelig, samme som dømmingen på DK sitt straffe. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Robert Hedin = fantastisk trener. Jobbet godt med laget, nå må laget også vise hva de kan snart. Vi må knuse Island, og Kroatia må slå Danmark. Det gjør ingen forskjell lenger. Hadde det blitt uavgjort hadde vi kommet videre hvis vi slår island og Kroatia slår Danmark. Norge er ute. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Lurer på om jeg har brista noe i hånda. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hah, ler av alle dere som sier at Tvedten hadde et dårligt straffe/sier det var en pasning. Det var ikke noe triks, da han prøvde å sette den nede i høyre hjørne for keeperen. I tillegg var det et direkte skudd - ikke skru. Tipper halvparten av dere som klager ikke har spilt en hel håndballkamp. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sa aldri at det var et triks, bare en elendig straffe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Robert Hedin = fantastisk trener. Jobbet godt med laget, nå må laget også vise hva de kan snart. Vi må knuse Island, og Kroatia må slå Danmark. Det gjør ingen forskjell lenger. Hadde det blitt uavgjort hadde vi kommet videre hvis vi slår island og Kroatia slår Danmark. Norge er ute. Nei. Vis Kroatia slår Danmark, og vi slår Island er vi i semien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå