Latias Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Tok bare et halvt minutt før vi ligger under ja.. Kanskje det er løsningen? For det hjalp ikke særlig å lede hele kampen sist gang... Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vingene vårs suger i undertall. Pasningene suger i overtall. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En ting til, Mamelund burde levere varene så det holder i dag. Tåler ikke en ny drittkamp fra han. lol Hva med denne johnny jensen jeg synest å huske? gitt seg på det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Taaaaaaaakk for deeeeet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Greit at vi alltid må tape, men hvorfor er det alltid med ett mål (evt. ganske knepent)? Har jo fortsatt muligheten på femteplassen jeg tippet før mesterskapet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Fikk vi ikke 7. plass da? Fatter heller ikke at Norge på død og liv alltid må tape med mellom ett og tre mål. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Greit at vi alltid må tape, men hvorfor er det alltid med ett mål (evt. ganske knepent)? Har jo fortsatt muligheten på femteplassen jeg tippet før mesterskapet. Måtte ha minimum uavgjort for en mulig femteplass. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jaja, langt i fra en semifinale i år også. Jippi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå