steinhun Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har spilt dette spillet i et par dager, og kommer ikke av flekken videre... Har ikke sjangs i det hele tatt da AI kjører fra meg som om de hadde stjålet både bil og bensin... Jeg har klart kun første cupen.. Er det meg det er galt med? Går det å stille ned vanskelighetsgraden??? Jeg har jo litt erfaring med bilspill (CMR2, Hot Pursuit 2, Porsche Unleashed,mm) føler derfor at det er frustrerende da jeg ikke kommer videre.... Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 TOCA er vanskelig. Mye vanskeligere enn alle bilspill jeg har spilt før tror jeg, og det er heller ikke mulig å stille på vansklighetsgraden. Man må ofte ta til takke med en lavere plassering og det kan ta noen testrunder før du får satt opp bilen skikkelig. Som oftest er det mulig å ta aien i svinger og så er det bare å blokkere for harde livet når du er forbi Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Det er litt vanskelig hvis du venter deg å storme gjennom med kun førsteplasser. Du trenger ikke å kjøre veldig bra for å komme videre, må ikke vinne seriene. For å få til riktig gode løp må du også regne med å investere noen timer i å bli kjent med banene. Når du vet hvilke gir du skal bruke i de forskjellige svingene, finner optimale bremsepunkt og godt spor er ikke motstanderne så vanskelige å slå. Akkurat dette er i mine øyne meget bra med Race Driver; det vanlige er ikke å vinne overlegent eller å komme langt bak, men feltet blir spredt slik at et "brukbart løp" fører til en "brukbar plassering". Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg ser at det går bedre og bedre, men hvis man skal sitte sånn så går det MAANGE timer før man kommer til de artige bilene. Hva skal man med pengene man vinner egentlig? Jeg finner ikke noen plass å bruke dem... :oops: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg ser at det går bedre og bedre, men hvis man skal sitte sånn så går det MAANGE timer før man kommer til de artige bilene. Tja, du må som sagt ikke vinne seriene for å komme videre. Jeg husker ikke hvor mange poeng du må ha totalt i farta, men det burde ikke være noe større problem å oppnå dette. Alle baner krever trening, slik er det jo i virkeligheten også, men hvis du har spilt en del bilspill/sett mye på bil på TV vil du allerede kunne en god del av banene "inn og ut", det hjelper mye! Personlig synes jeg det er nettop de bilene du har tilgang til i begynnelsen av spillet som er de artiste. Det er ikke noe som slår heftig racing med Touring-biler. Det er jo artig med de grøvre bilene også, men det er liksom ikke den samme "racingfølelsen" over dem. Hva skal man med pengene man vinner egentlig? Jeg finner ikke noen plass å bruke dem... :oops: Det er ikke så rart, du trenger dem ikke enda. Du må ha 8.000.000 for å bli "invitert" til "Elite tiers", en serie der du bruker biler du har vunnet. Ellers har de ingen betydning. Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Etter to dager begynte jeg å endelig klare å kjøre fra motstanderne men det som er så sinnsykt irriterendes med spillet er at AI er så vidt borti deg så presser de deg av banen mens hvis jeg prøver det så må jeg regelrett kræsje rett inn i de for å flytte de....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå