OKHaz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei Skal kjøpe meg ratt og pedaler for å spille Forza3. Hadde tenkt på det orginal MS rattet, men det finnes ikke i noen nettbutikker, og har vært utsolgt et par uker. Er dette kun grunnet jul eller er noe nytt på gang? Hvis noen har et annet forslag til ratt tar jeg imot det. Må ha ekte FF og ikke koste over 1500.- Må få rota til meg et ratt nå, blir ikke det samme med håndkontroll Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 jeg har en følelse av at de har sluttet og produsere det rattet. Jeg har lett etter det selv. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 kan jo hende at elkjøp eller expert har det i butikk. eller prøv qxl.no om noen selger det brukt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvis du ikke bor for langt unna østfold så kan du kanskje kjøpe mitt rimelig? Står bare i kjelleren og aldri blitt brukt noe særlig likevel så. Mener jeg bare spilt har spilt pgr noen få ganger på det og det sier jo litt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå