Mr.Webb Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei. Jeg lurer rett og slett på om det er noen her som går/ar gått på Økonomi og IT-ledelse på Handelshøyskolen BI i Oslo. Hvis du har, ta gjerne kontakt med meg, jeg lurer på om jeg vil søke, og har bare noen enkle spørsmål om studiet. Takk Lenke til kommentar
Mr.Webb Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Ingen? Det er vel en der ute som går på dette studiet? Lenke til kommentar
Mr.Webb Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Bring up my post.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Lurer og på om det er noen som går/har gått dette studiet, og som vil fortelle litt om det? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Lurer og på om det er noen som går/har gått dette studiet, og som vil fortelle litt om det? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=909694 Endret 1. februar 2010 av endtrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå