Fotofashion Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 som tittelen sier.. rent, ønsker at bildet skal være renest mulig... både i possering, overflate og utrykk. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg liker det godt! Lenke til kommentar
znace Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 vakert bilde, men vet desvere ikke om jeg skal sette + eller - på det, da jeg syns det er for studio aktig(liker ikke studio bilder) men kan vell se at jeg syns du har litt for mye hvitt i bilde, men eller er det veldig bra klart og fint:) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 fint bilde, som alltid, men ser at det er noe rart(hvit) rett over låret/rompa hennes!? Lenke til kommentar
znace Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 tokk opp bilde i photoshopp for å prøve å se hva du menter dan83 men finner ikke noe galt, kan du forklare hva du ser der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 tokk opp bilde i photoshopp for å prøve å se hva du menter dan83 men finner ikke noe galt, kan du forklare hva du ser der? Det ser ut som at det er en halo over rumpa. Det er sikkert det han mener.. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 tokk opp bilde i photoshopp for å prøve å se hva du menter dan83 men finner ikke noe galt, kan du forklare hva du ser der? ser dere ikke at det er litt mere hvit rett over rompa? Vet ikke om det skal være slik, men jeg ser det i hvert fall relativt tydelig på min skjerm! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eneste jeg har utsette foreløpig er skygge på høyrehånden hennes bak hodet. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 tokk opp bilde i photoshopp for å prøve å se hva du menter dan83 men finner ikke noe galt, kan du forklare hva du ser der? ser dere ikke at det er litt mere hvit rett over rompa? Vet ikke om det skal være slik, men jeg ser det i hvert fall relativt tydelig på min skjerm! Ser det også Dan. Ellers så liker jeg bildet. Ikke mye mer å si en det.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Liker ikke att lakene er så krøllette når du sier du ville att det skulle være så rent som mulig. Hehe. Men jeg elsker posen! Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Flott bilde rett og slett. Eneste jeg kanskje tror kunne gjort bilde bitte litt bedre i mine øyne er om hun hadde hatt håret løst.Siden du alt har ett laken som er krøllette tror jeg ikke håret hadde ødelagt bilde om det var løst. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er også en rundt flekk på rumpa som ser ut som et brush-klikk... Mend ette er ikke noe å henge seg opp i... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 takk for alle tilbakemeldinger.. hun hadde typiske eksem flekker her og der.. så ble nok heftig redigert. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Får vi vite alder? Ikke et år over 20 er min guess... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Får vi vite alder? Ikke et år over 20 er min guess... alder 18+.. mao ikke relevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå