SanderAKALego Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Far Cry 2 vil ikke være i fullscreen lenger de skjedde da jeg skulle teste en trainer, jeg gjekk på skrivebordet og aktiverte traineren og plutselig ble far cry 2 windowed og nå vil de ikke bli fullscreen igjen Lenke til kommentar
SanderAKALego Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 vel vel her va de jo "MYE" hjelp å få fant ikke noe "fullscreen" knapp i grafikk alternativ menyen så de endte med at jeg forandra grfikk-optionsa fra et dokument som log i "my games" mappa i dokumenter men jaja fikk nå løst probleme da :!: Lenke til kommentar
hjelpme Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 vel vel her va de jo "MYE" hjelp å få fant ikke noe "fullscreen" knapp i grafikk alternativ menyen så de endte med at jeg forandra grfikk-optionsa fra et dokument som log i "my games" mappa i dokumenter men jaja fikk nå løst probleme da :!: jeg har samme problem som deg. kan du hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå