Gjest Guest_Forvirret_* Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Heisann. Igår kveld sa jeg til en jente som jeg er veldig forelsket i, at jeg var forlesket i henne. Sa at vi hadde det så kjekt sammen, hun var helt fantastisk osv. Jeg fikk til svar at hun også var forelsket, hun hadde tenkt på det samme. Men hun nevnte også at hun alltid hadde trukket seg tilbake i slike situasjoner før i livet og at hun gjerne ville vente litt å se.... Hvordan skal jeg klare å tolke det?? Hun er forlesket og tenkt nedel på det, men hun vil gjerne vente litt, for å se hva som skjer... Var det et nei, eller var det at hun faktisk bare vil vente litt..? Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var det et nei til hva da? Slik jeg tolker det vil hun vente litt lenger for å se om følelsene holder vann, for å si det på den måten. Jeg ville bare gitt henne all tiden hun trenger. Lenke til kommentar
McWolf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hun sa det jo tilbake til deg, og er jo forelsket i deg også. Dersom hun hadde ment at hun ikke ville - eller at hun ville trekke seg tilbake, hadde hun ikke sagt det til deg da, i den settingen. Jeg tror hun bare nevnte det, for det var sånn "før", og at hun bare vil vente litt før dere evt. innleder et forhold. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 I denne settingen skal du fokusere på det positive hun sa. Hun sa at hun var forelsket i deg. Og det er utelukkende positivt for din del. Vi har en innebygget beskyttelsesmekanisme som prøver å skåne oss fra å bli såret. Derfor fokuserer denne på det hun sa etterpå og gir deg tvilen og spørsmålet "Sa hun dette fordi hun ikke er intressert og vil si det på en skånsom måte?" Men hvis du tenker over det, ville du i utgangspunktet sagt at du var forelsket for å avslå noen på en skånsom måte? Hun sa nok dette fordi hun vil la det gå sakte frem. Hun vil ta seg tid til å kjenne på om denne forelskelsen er skikkelig, og hun vil ikke forhaste seg inn i noe. Det kan veldig godt hende hun har forhastet seg inn i noe sånnt før, og at det har endt opp med å såre henne. Det du skal gjøre nå, er å bare la det gå fremover. Ikke stagnere helt, men dra det fremover sakte men sikkert. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå