Estella! Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 jeg prøver å endre passord men det står bare at det ikke er tilgjenngelig nå. når jeg da skal logge inn med passordet jeg fikk tilsend forde jeg hadde glemt det gammle så funker det bare å bruke dette en gang. neste gang jeg detter ut får jeg ikke logga inn med det nye passordet og må dermed få nytt igjen.. noen tips? løsning? dette begynner mildt sakt å bli kjempe irriterende Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Velkommen i klubben du også... Det er for tiden en tekniskfeil med denne funksjonen. Anbefaler at du titter litt i denne tråder og se hva innholdsansvarlig uttalte her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Send en PM til innholdsansvarlig og forklar saken Lenke til kommentar
radalf Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvor mange år går det før dette blir fikset?:S Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Uten at jeg kan uttale meg med sikkerhet tror jeg ikke dette kommer til å bli ordnet i det hele tatt. Altså ikke før forumet oppgraderer til versjon tre av programvaren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Estella, skriver til deg her og håper du ser denne. Det er for oss umulig å kontakte deg på PM før du aktiverer dette. Ber deg om at du gjør dette, da vi ikke kan behandle dine evt rapporter eller caser. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg er også berørt av problemet. Ikke noen bedring ennå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg