miCro Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har et merkelig problem i Windows 7. Jeg har ikke klart å se om det er et program som skaper problemet eller når denne streken dukker opp, men når den først dukker opp er eneste måten å få den vekk på å starte maskinen på nytt: Er det noen som har samme problem? Eventuelt er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for å unngå at streken dukker opp? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er den i vegen for noko??? Vis du setter på automatisk skjuling, henger streken med? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Den legger seg over programmer: Den følger ikke med når jeg skrur på automatisk skjuling: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kan gjette på at det er en bug i driver for skjermkortet. Følg med på oppdateringer av driver. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Enten er det som Hårek sier, eller så er det et program som viser denne. Spy++ kan kanskje komme til bunns i saken hvis det er sistnevnte. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har et nytt skjermkort underveis i posten, så om det er skjermkortdriveren som lager krøll er problemet løst om et par dager. Takk for tips! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Problemet dukker fortsatt opp etter skjermkortbytte. Det ser faktisk ut som det er Firefox som er problemet, streken forsvinner momentant når jeg avslutter firefox.exe. Har noen vært borte i et lignende problem med Firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå