Kaiz3r Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Som regel hater jeg å høre på engelsk dubb, FMP er et unntak her og har faktisk riktig god dubb-kvalitet Men Hayao Miyazakis filmer er meget godt dubbet, kanskje det har noe med produksjonsverdier? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eneste animen jeg har sett med engelsk dubs er dbz, forøvrig den eneste animen jeg syntes passer bedre med engelsk . Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Inuyasha er ein av dei seriene eg synest eng dub var bra. Men svært mangen er det veldig dårlig, må si eg er meir fan av eng sub en eng dub. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg taklet ikke FMP dubbet i alle fall. Nå har jeg heller ikke til dags dato funnet en eneste anime med god engelsk... Bleach er et håpløst tilfelle i alle fall. Det er som James Bond dubbet til tysk. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg taklet ikke FMP dubbet i alle fall. Nå har jeg heller ikke til dags dato funnet en eneste anime med god engelsk... Bleach er et håpløst tilfelle i alle fall. Det er som James Bond dubbet til tysk. Har du sett Dragonball Z ? Lenke til kommentar
flakken Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har du sett Dragonball Z ? Christopher Sabat som nesten halve casten? Usj, utbrukt stemme uten like, men likte allikevel den engelske dubben av DBZ over den japanske, men det kan være fordi jeg vokste opp med det mens det gikk på TV. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg kan vel si meg enig med flesteparten her: HAT! Dette gjelder forsåvidt ikke bare anime, men generell dubbing. Det er programmer på discovery/national geographic som jeg ikke ser på, kun pågrunn av at de er dubbet. Nei, gi meg originalspråket og en god engelsk sub, så er jeg lykkelig.(Dette uansett om originalspråket er urdu, forutsatt at subtitles faktisk er engelsk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå