lolole Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei Jeg har ikke koblet Xboxe 36oen min til live, men har lastet ned og installert oppdateringen fall 2009 ved en å legge den over på en usb-penn for å spille MW2. Da trodde jeg også at jeg kunne spille av divx filmer, men det stemte ikke. Er det noen som har en link eller kan hjelpe med å finne et sted på internett hvor jeg kan få lastet ned den oppdateringen som gjør at jeg kan spille av divx? :-) Lenke til kommentar
Long Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 På Xbox Live Marketplace er det en gratis oppdatering som heter "Medieoppdatering" som er fra 2005. Finn den og last den ned og se om det funker da. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er det noen som har en link eller kan hjelpe med å finne et sted på internett hvor jeg kan få lastet ned den oppdateringen som gjør at jeg kan spille av divx? :-) hvis du ikke vil/kan koble den til internett så er det vanskelig med mindre du kan koble den til en pc på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå