Gå til innhold

Hjelp til ds ting.

RenateG

Anbefalte innlegg

Hei.. Har ds lite og har kjøpt DSTT kort...

Det jeg trenger hjelp til er, åssen laster man ned spill fra nettet og hva gjør man med det spillet man har lasta ned for å få det over på dstt kortet?

Så trenger veldig detaljert info,,,,åssen program man må ha for å laste ned spill,,kor man laster spill fra, åssen man overfører spill til dstt kortet.....

Ja, får håpe noen kan hjelpe meg med dette problemet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke moderatorene her er helt happy om folk begynner å linke til sider med pirat kopier av spill. Og om du trenger detaljert info så har du en lang vei å gå :p Du kan jo starte med å søke på bit torrent på google og lære om hvordan det funker og brukes, det meste av "casual" fildeling foregår over torrents i disse dager.

Og før du spørr, nei jeg forklarer deg ikke hvordan torrents funker/brukes! Dette står forklart så greit på så vanvittig mange steder om du bare gidder å søke på google

Lenke til kommentar
tror ikke moderatorene her er helt happy om folk begynner å linke til sider med pirat kopier av spill. Og om du trenger detaljert info så har du en lang vei å gå :p Du kan jo starte med å søke på bit torrent på google og lære om hvordan det funker og brukes, det meste av "casual" fildeling foregår over torrents i disse dager.

Og før du spørr, nei jeg forklarer deg ikke hvordan torrents funker/brukes! Dette står forklart så greit på så vanvittig mange steder om du bare gidder å søke på google

lol, han/hun er nok 100% klar over det er ikke lov siden dette er en ny bruker. Pussig at det er alltid helt nye brukere som spør om hjelp for ulovelige ting.

Lenke til kommentar

Dette er ikke tillatt å diskutere etter retningslinjene våres og tråden vil derfor stenges.

Som ny medlem ønsker jeg deg velkommen, men vennligst sett deg inn i retningslinjene som du godtok da du ble medlem.

... Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...