Gå til innhold

HTC HD2 eller Iphone hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv TP2. Denne virker litt treg, men denne har ikke så kraftig prosessor. Men alt det jeg kan bruke den til, oioi. Og alle programmene man finner til WM6.5 (de fleste tidligere programmene virker også). Nesten full støtte i officeprogrammer.

Trenger ikke å tenke på å jailbreake den for å legge inn software, kan bruke telefonen som ekstern lagrinsenhet, mp3 og filmer kan legges rett inn (bare for å sammenligne med iPhone).

Etter å ha lagt inn Skyfire-browser kan jeg høre nettradio, se nett-tv og flashfilmer direkte fra nettet i browser.

MortPlayer er ganske genialt til MP3

Og cleanRAM er et must for å frigjøre minne en gang i blandt for å få den litt kjappere når det går som tregest.

Lenke til kommentar
Har snakket med flere som har HD2, og mange av de syn skjermen faktisk er FOR stor til å være på en mobiltelefon. Kjøp nå for all del ikke en iPhone, 3 år gammel teknologi, appstore er forsøplet og det ser ikke ut til at noe nytt kommer. Apple klarte å lage oppstyr av at deres tredje modell faktisk kan ta videoopptak?! Hurra liksom.

Gå for Nexus One. Kjøp den gjennom http://usa-scandinavia.com/, de kjøper den til seg selv i usa, så sender de den til deg, genialt.

Lenke til kommentar

Kjøpte HTC HD2 til kona i Russland ( hun er Russisk ) og med Russisk ledetekst selvfølgelig, men det viste seg å være et bomkjøp. Den er altfor avansert for henne. Vanskelig for meg å hjelpe henne med Russisk på telefonen. Noen som vet hvordan man kan switche til Engelsk på telefonen. Finner ikke noe om det i brukermanualen ( på nettet !)

Ellers så vil jeg si at bildekvaliteten på mobilen er veldig bra, men telefonen er veldig følsom med hensyn til at motivet må være helt rolig når bildet tas ellers blir bildet uklart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...