Hansoen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jaa, nå har det seg sånn at jeg har en knallgod film ide her som jeg har fryktelig lyst til å se bli gjennomført. Problemet er at jeg ikke kjenner noen reggisører, kan ikke skrive mitt eget manus etc. Så jeg lurte på om noen visste hvor jeg kan henvende meg for å få satt denn e Ideèn ut i livet Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Enten finn en som er villig til å høre på deg (usannsynelig). Eller lær deg å skrive manus. Alle har en knall ide til film og alle mener "den vil virkelig gjøre seg". Der blir registrert tusenvis av specc script via WGA West (Writers guild of America) vær dag f.eks og bare en liten kvart blir faktisk til film. Du må nok begynne på børjan, f.eks filmskolen og se om der er noen der som trenger en ide til et prosjekt, eller begynne å lære deg å skrive script. Ikke mye annet å gjøre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Har luftet den for flere folk og de fleste mener ideen er veldig god. Får vel se hva jeg kan klare ja Lenke til kommentar
mwy Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jaa, nå har det seg sånn at jeg har en knallgod film ide her som jeg har fryktelig lyst til å se bli gjennomført. Problemet er at jeg ikke kjenner noen reggisører, kan ikke skrive mitt eget manus etc. Så jeg lurte på om noen visste hvor jeg kan henvende meg for å få satt denn e Ideèn ut i livet Hei, jeg har en filmblogg på http://norskfilm.montages.no og en side om kreativ skriving på www.kreativskriving.com. Jeg liker å snakke om film og gale ideer. Gå til filmbloggen og send meg en epost, så kan vi snakke om film og sinnsyke ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå