Merko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så hvis man velger å gå prestige, og gjør alle 70lvl en gang til, så kan man velge om man vil starte på nytt igjen eeeenda en gang? Jepp, eneste forskjellen er at du får en ekstra slott til en ny klasse, + at du får flere tittler og emblems. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Var so noob i starten av spelet. Tek meg sikkert 3 daga før eg er i 1. prestige Har 2 daga og 13 tima ingame.. Tragisk i starten av meg Btw, er i halvegs i 63 no.. Heftig SnD speling so går det vel fort. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Gir opp Online delen! LOBBY CLOSED DOWN! COULD NOT CONNECT TO SERVER CONNECTION FAILED forbanna dritt spel... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Routeren din som er mongo? Har ikke slike problemer egentlig. Jeg lurte på en ting ang prestige. Når man går prestige, mister man camo, challengeses osv på våpen, og kroppscamo? Ghillie suit eller hvordan det skrives. OG sist men ikke minst, MISTER man perks? Endret 21. januar 2010 av KjaTyss Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Der står noko Router: Strickt eller nokke... Kanskje det er det som er gale? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hadde problemer med å komme meg på nett i det hele tatt på en annen sin router. Jeg deaktiverte meda-server tilkoblingen. Det funket. Hør rundt på diverse forum hva som kan være problemet. Eller der du kjøpte routeren. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Har oppdatert første post i denne tråden med det jeg kom på av fakta rundt prestige. Sjekk der om dere lurer på noe Endret 21. januar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er IKKE routeren, samme problem hos de fleste. Verre etter siste patch. At de ikke tar hint, dette er IKKE Pony Slaystation, dette er PC, gi oss dedicated servers! Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Routeren din som er mongo? Har ikke slike problemer egentlig. Jeg lurte på en ting ang prestige. Når man går prestige, mister man camo, challengeses osv på våpen, og kroppscamo? Ghillie suit eller hvordan det skrives. OG sist men ikke minst, MISTER man perks? Man mister våpen, camo, de "vanlige" challengene på våpen (utenom veteran og master, som går videre uansett), ghillie og perks blir resetta. Jeg er lvl 17 2. prestige. Jeg anbefaler at alle prestiger med en gang, er ikke vits å henge på lvl 70 1. prestige feks. Spillet blir bare kjedelig da. Endret 22. januar 2010 av bantexkaa87 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er IKKE routeren, samme problem hos de fleste. Verre etter siste patch. At de ikke tar hint, dette er IKKE Pony Slaystation, dette er PC, gi oss dedicated servers! Amen to that! Lenke til kommentar
fauske10 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg er lvl 66 i 2.prestige atm, har 5dager 23timer 50minutter timeplayed lvler treigt. Før syntest jeg at det var viktig å prestige fordi det blei kjedelig. Men nå som jeg stort sett bare gamer pcw / cbmatch (vil si vi er GANSKE skilla). Så skal jeg bli i 70 siden da har jeg alle weps osv ^^ Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Gha. Gikk prestige nå nettop. Hardt å se alt bli borte vekk + kjedelig de første rundene å ikke kunne lage eget oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå