wotg Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå er jeg på prestige trinn 1, level 53, nulles alt ut igjen når jeg kommer til level 70 og starter på prestige trinn 2? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Alt utenom Prestige challenges, emblems, accolades og titler. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå er jeg på prestige trinn 1, level 53, nulles alt ut igjen når jeg kommer til level 70 og starter på prestige trinn 2? Jupp, akkurat det som skjedde når du prestiget 1. gang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er ny i spillet, og lurer på hva prestige er? Jeg vet at man unlocker det på lvl 70, men er det slik at man går ned på lvl 1 igjen på en ny server med de som har valgt å gå prestige? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Prestige mode er ene og alene et modus der man jobber opp mot challenges som gir kule titler og emblems, samt at man får et nytt ikon ved siden av callsignet sitt som viser at man har gått inn i prestige mode. For hver prestige (det er 10 prestige nivåer totalt), går man ned på level 1. Man mister ALT man har unlocket utenom emblems, titler og accolades. Man får også en ny Custom Class slot for annenhver gang man går inn i et nytt prestige nivå (1,3,5,7 og 9). Et prestige nivå varer like lenge som vanlig levling, altså fra 1-70, og man kan på lvl 70 prestige velge om man vil fortsette med neste prestige eller bare slå seg til ro på sitt nåværende nivå. Her er de forskjellige Prestige ikonene: http://images4.wikia.nocookie.net/callofdu...ige_symbols.jpg Edit: Man spiller ikke på servere med kun prestige folk. Man spiller sammen med alle andre, akkurat som før man går inn i prestige mode. Endret 21. januar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
wotg Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Har flere "noob" spørsmål: Hvis jeg velger å bli på Prestige nivå 1, level 70. Fortsetter jeg da å akumulere poeng som jeg kan ta med meg til prestige nivå 2 når jeg ønsker det? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Vet ikke helt hva du mener, men det funker slik: Man levler til 70, prestige eller ikke. Deretter må man samle opp nok xp til å bli level 71. Dvs, man blir ikke 71, men du må makse xp på 70 før du kan gå inn i prestige mode. Utover dette tjener du ikke noe mer xp, du er nødt til å gå prestige for å kunne tjene mer xp. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Føler meg lite smart nå, men hva er dette prestige? Begynner man på nytt igjen etter lvl 70? Mister man alle våpen unlocks osv da? Slik at man åpner f.eks ACR på lvl 48 igjen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Etter å ha kommet til level 70 kan man velge å starte på nytt igjen om man vil. Alle våpen og perks vil bli tilbakestilt og du starter fra bunnen igjen, men med en ekstra custom slot, nye Prestige challenges og et prestige symbol ved siden av tallranken din. Dette kan du gjøre opptil ti ganger og er ment for å gi spillere noe å alltid streve mot. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hvordan kan du si at famas suger?! Den eier jo. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal i 10.ende prestige Det er ingen mening med spillet lenger, hvis man ikke tar prestige mode. (synes jeg). Føler meg lite smart nå, men hva er dette prestige? Begynner man på nytt igjen etter lvl 70? Mister man alle våpen unlocks osv da? Slik at man åpner f.eks ACR på lvl 48 igjen? Ja Noen som vet om en hurtig måte å lvle opp fort på? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Men tar man prestige etter å ha fullført alt med alle våpen? Det gir jo deg noe å jobbe for når du er så langt som lvl 70. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Noen som vet om en hurtig måte å lvle opp fort på? Search & Destroy, Search & Destroy og Search & Destroy! Begynte å spille MW2 på søndag, og er i lvl 55 allerede! Da har jeg kun spilt SnD med unntak av et fåtalls andre kamper for å få attachments. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Ville ikke gått 9. eller 10. prestige. Blir så lett å bli forveksla med de som hacket seg opp, ihvertfall på ps3. Gå heller 8. prestige. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg tror jeg skal stoppe på 1. eller 3. prestige. Er ikke helt sikker enda. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Største minuset med å gå i prestige for min del er at jeg mister alt når jeg skal spille LAN med kompiser Er så kjipt hvis de har våpen jeg ikke har. Online games driter jeg i sånt, men LAN gaming er litt mer seriøst og jeg kjenner konkurranseinstinktet koker Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 FAL er jo nydelig, iallefall i hardcore (noen som IKKE spiller hardcore? :O ) Nei, 1. prestige går jeg til, men ikke mer tror jeg. Har da et liv også Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Man kan veldig fint ha et liv og likevel komme langt. Det handler om effektivitet Jeg er for øyeblikket level 49 1. prestige. Jeg startet å spille 1 uke før jul cirka. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Så hvis man velger å gå prestige, og gjør alle 70lvl en gang til, så kan man velge om man vil starte på nytt igjen eeeenda en gang? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Les tidligere i tråden...ALT rundt prestige er forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå