mtvw Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var akkurat ute på byen. Tidenes kupp. fikk akkurat kjøpt nye tøfler for kun 150,-. Sinnsykt varme. Ikea style. Går med de no, elsker de. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke verst. Er de fyllt med fjær/dun? Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 det er korrekt : ) Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Min bedre halvdel har et par slike. Jeg finner konstant fjær overalt i huset. Litt irriterende, men om det betyr at jeg slipper å høre på henne klage over kalde føtter er det verdt det. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Skulle pine meg hatt meg noen slike... To par Ulvang og mormors strikkesokker holder ikke for meg her inne på dette gulvet. Endret 10. januar 2010 av Smål Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 mye fjær indeed, går nesten ikke ann å gå med de uansett. sklir bare ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå