V5R1X Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skulle gjerne likt å recorde når jeg spiller xbox, men hvordan gjør jeg dette (på enkleste måte)? Hva slags utstyr trenger jeg, osv.? Hva trenger jeg å vite? Oppsettet mitt er som følger: Takk for eventuell hjelp! Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Stor sjangse for at spillet ditt har en sånn derre watch replay funkjson eller lignende.. I disse kan du også edite litt med alt fra noen få, til noe mer muligheter. Jeg har lastet opp film fra halo 3 og skate 2. Gå inn på nett siden fra spillet, og last opp derfra, bungie.net for halo og eagames.com/skate2 eller noe i den duren for skate 2. Kommer litt an på hvilket spill det er snakk om Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det har du rett i. Jeg har både Halo 3 og Skate 2 og er klar over video-upload funksjonaliteten. Men nå trenger jeg altså en annen metode siden spillet/ene ikke har noen slik funksjonalitet. Jeg skulle gjerne hatt en måte å få lagre video/audio fra xbox'en til videofiler på PC'en. Desverre har jeg lite peiling... Endret 11. januar 2010 av J-Core Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Noen må jo ha peiling....? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Et Capture Card kan være greit ^^, Sjekk ut denne f.eks. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Takk for svar! Hvis jeg skaffer meg en av disse, hvordan kan jeg da enklest bruke disse på samme tiden som jeg vil ha bilde på skjermen når jeg spiller? Altså, hvordan får jeg koblet alt dette sammen? Jeg behøver vel en adapter av noe slag her (rødt spørsmåltegn)? Finnes det f.eks. en HDMI-kabel som jeg kan ha fra Xbox til skjerm, som også har composite-output på seg, slik at jeg også kan få bildene til å gå til Capture card'et? Jeg har virkelig liten peiling, så er veldig takknemlig for all hjelp! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Sleit med dette litt jeg og, fant ikke helt ut hvordan men sjekk her. Om du må så scroll litt opp og ned, kan hende det står noe på forrige side i posten også, men der står det en del. Spør også gjerne i den posten. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Tusen takk! Tror jeg vet hvordan jeg må gjøre det nå Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Vet ikke om Xbox kan gi ut bilde på både HDMI og composit/s-video samtidig men. Spørs om du ikke må se på PC-en mens du spiller. Noen dyrere capture-kort har utgang slik at du kan se det du tar opp i fullskjerm på en annen skjerm/TV. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Hmm... har du link? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hmm... har du link? Dette har inn- og utgang. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=36190...led#ProductTabs Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Kan noen bekrefte/avkrefte om dette vil kunne fungere? Har lest litt rundt og er litt i tvil om det vil kunne gå ann å sende composite video-signal til VGA-inngangen på skjermen. Altså, vil en "composite video (gul kabel) til VGA"-adapter virke her? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det vil ikke funke. composite og RGB-signaler er overhodet ikke kompatible. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Okei... Alt hadde vært mye lettere hvis jeg hadde spilt på en vanlig TV, heh. Finnes det en enkel/billig måte å få "konvertert" composite-signalene til RGB? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det ser ut til at composite til RGB (VGA)-konvertere ligger fra ca. 500,- og oppover. Har hatt et par av de selv tidligere. Ikke rare kvaliteten men. Brukbar men ikke no mer. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hm.. Ser ut til at det må bli løsningen iom. at jeg spiller på en PC-skjerm. Har tittet litt i nettbutikker, men har problemer med å finne noen norske som selger en slik konverter. Du vet ikke tilfeldigvis hvor man får tak i disse? Takk for hjelpen, btw. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hm.. Ser ut til at det må bli løsningen iom. at jeg spiller på en PC-skjerm. Har tittet litt i nettbutikker, men har problemer med å finne noen norske som selger en slik konverter. Du vet ikke tilfeldigvis hvor man får tak i disse? Takk for hjelpen, btw. Du finner mange av de på Ebay. Mulig du kan sjekke www.modnet.no evt. sende en mail og høre om han kan skaffe. Tror han har solgt de før. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Modnet hadde akkurat det jeg behøvde. http://www.modnet.no/product_info.php?cpat...amp;view=images Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå