Bluto Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har du møtt eller sett en kjent/ukjent filmperson? Skuespiller eller regissør? Fortell om møtet her! Jeg kan fortelle en historie selv, som jeg liker godt Jeg var i USA sommerferien 2009 sammen med familien. I Minneapolis var vi på Mall Of America og Foot locker. I et øyeblikk jeg skulle snu med mot kassaapparatet så jeg selveste George Lucas rett inn i øynene. I et par sekunder ble jeg litt paff, men tok med kvitteringen min og fulgte etter ham. Samtalen i sin helhet: Joakim (mitt navn): George Lucas right? Lucas: Yea. Joakim: Can you sign this? (Han signerer) Jeg tar ham i armen og sier: you have my greatest respect sir! Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Skulle ønske jeg fikk møte Herr Lucas. Har bare møtt han som spiller Elling, som jeg ikke husker navnet på. Han holdt foredrag på en skole jeg gikk på. Veldig uspennende egentlig. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Edward Furlong,Michael Biehn,Danny Trejo,David Barclay,Mads Mikkelsen, og Will Smith. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det nærmeste jeg har vært en skuespiller er da klassen var på kino for å se premieren av Kill Buljo og Tommy Wirkola stod på scenen og snakket litt om filmen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nææh, har møtt Tor Erik Gunstrøm kjent fra Dizzie Tunes, og alle på settet til Venner For Livet. Inkl. regissøren som har laget Olsenbanden Jr.-filmene. Læll. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var i Cannes under filmfestivale for 2-3 år siden. Det var helt tilfeldig at jeg var der akkurat da. Uheldigvis var jeg ikke filminteressert da. Tror jeg møtte på flere på gata. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tja. Teller Harald Zwart? Hehe, mamma kjenner ham. Ellers er det mer tv folk jeg har møtt, men dette er jo FILM forumet, så.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg bodde på majorstua i 20+ år og har sett masse norske skuespillere, spesielt av den eldre garde, kan ikke navnet på noen av dem men kjenner dem igjen. Ellers har jeg mått jan erik larsen flere ganger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ellers har jeg mått jan erik larsen flere ganger Jeg og, først på danskebåten og så under Rygge Air Show 2009 Men han er da ingen filmperson Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Var på nerdemesse på Lillestrøm. Det kostet masse gryn å få et signert bilde sammen med John Rhys-Davies, men møtte på han litt seinere. Fikk et bilde sammen med han da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kom over innspillingen av et par scener til den nyeste Varg Veum-filmen (Skriften på veggen, blir det vel) like før jul. Både Bjørn Floberg og Trond Espen Seim var tilstede, og jeg benyttet sjansen til å hilse på begge. De tilbrakte pausen på stamkafeen min. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Halle Berry i NYC. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har møtt noen norske film og TV personligheter opp gjennom tidene. De jeg husker best er vel disse to; -Den gang jeg var i militæret jobbet jeg på velferden. Arve Opsahl reiste på den tiden rundt med ett stand-up show, og han hadde en forestilling i leiren vår, og det ble mitt ærefulle oppdrag og intervjue han for leiravisen og TV kanalen i leiren. Han var egentlig en overraskende stille og rolig person i "sivil". -På Filmens Dager i 1997 (mener jeg i alle fall...), så var Harald Zwart en av foredragsholderene. Under middagen senere på kvelden havnet han ved mitt bord, og vi hadde en ganske heftig diskusjon om Star Wars (Zwart er en ganske ihuga SW fan og det er vel jeg også...). Det hører med til historien at det var 2 trekkies ved bordet vårt også, ikledd fulle Star Trek kostymer... de fikk aldri inn ett ord Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har opplevd Zwart som foredragsholder. Ble ikke veldig imponert. Han var dårlig forberedt, i tillegg sviket teknikken. Innholdsmessig var det litt for mye skryt om Hollywood. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Som jeg kommer på er det Pierce Brosnan og Eric Cantona, selv om sistnevnte kanskje er (var) mer kjent på andre områder Synd jeg ikke spurte etter autografen Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Har opplevd Zwart som foredragsholder. Ble ikke veldig imponert. Han var dårlig forberedt, i tillegg sviket teknikken. Innholdsmessig var det litt for mye skryt om Hollywood. Husker ikke så mye av foredraget hans, men dette var før han dro til Hollywood. Han viste i alle fall frem mange reklamefilmer han har lagd, og snakket mye om SFX og tekniske ting (jeg drev med utdanning innen TV/film den gang, så jeg fant det ganske interessant). Det var også visning av kortfilmen hans Hytta, og han snakket en del om den også. Men det var SW samtalen under middagen jeg husker best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå