Gå til innhold

[Løst]Hvorfor er Speed Grapher så vanskelig å finne på nett?


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å se anime'n "Speed Grapher", men det er veldig vanskelig å finne den på nett sånn "watch online free". Jeg lurer altså på HVORFOR?

 

Jeg har lest litt om anime'n "Speed Grapher" og på animenewsnetwork.com står det "Age rating: Mature (May contain sex, drugs, and extreme graphic violence)". Ja, den kan innehold noen perverse sener, MEN det er ikke nok perverse scener for å kalle det en hentai. Så da er denne serien satt som anime og ikke hentai, men hvorfor er det da så vanskelig å finne den på nette slik at man kan se den gratis? Jeg har vært inne på animefreak.tv og sett, og de hadde den ikke, og jeg fant den heller ikke på andre sider. Jeg spurte ei venninne av meg om hun viste noe om denne, men hun fant heller ikke noe.

 

Jeg vet at jeg kanskje ikke har leitet så godt etter, men hvis den ikke er på de store sidene som vi prøvde å finne den på, så begynner jeg jo å lure på hvorfor den er så vanskelig å finne på nette. Serien er ikke så ny heller, og siden jeg ikke fant den online noen steder så måtte jeg jo bare laste den ned.

 

Noen som vet hvorfor den er så vanskelig å finne på nett? Og hvorfor den ikke står oppført blant de store anime sidene? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi den aldri ble noe stor, eller mainstream!

 

Kult at du har lyst til å se denne, en av mine tidligere serier. Oppdaget fort at den har ganske høy grafisk kvalitet, men sliter litt med storyen.

 

Foreslår faktisk at du torrenter deg ;). Kan ikke linke til sider her, dog. Jeg vet den fins.

 

Ett google-søk ga meg alt du trengte..

http://www.animetoplist.org/watch/speed-grapher.html

Nr. 2 i lista har tydeligvis alle episodene.

 

EDIT: Ikke det nei... Bare å jobbe seg nedover da! :p

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...