Dernel Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 I november i fjor så sa moren og faren min at de skulle flytte fra hverandre, kom egentlig ikke som noe sjokk siden det lå i kortene hele året. De har vært hos advokaten og ordna det de skulle der. Nå er det Januar og det skjer liksom ingenting, hører ingening om hvem som skal flytte ut eller om den som skal flytte ut leter etter jobb. Hvor lenge gikk det fra du fikk beskjeden til foreldrene dine fysisk flyttet fra hverandre? Jeg hater å vente ... Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvor lenge gikk det fra du fikk beskjeden til foreldrene dine fysisk flyttet fra hverandre? Jeg hater å vente ... Det er jo ingen fasit på, synes foreldrene dine bør "informere" deg løpende når de kommer med en slik beskjed... Kan du ikke spørre dem? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg kunne gjort det, men liker ikke og snakke om alvorlige ting Vet det ikke er noen fasit, men slik det er nok virker det jo som de aldri flytter ... Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Mine foreldre ventet i litt over et halvt år Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Tror ikke det gikk mer enn en måneds tid når foreldrene mine skilte seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå