Cemi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har før forsøkt å bytte til Linux, men hver gang så har jeg problemer med å få nettverk til å fungere. Problemet mitt er det at jeg ikke har tilgang til nettverkskabel, da jeg sitter på trådløst nett i et hus som består av tre leiligheter hvor boksen står i leiligheten ved siden. Dette kompliserer installasjon av ndiswrapper, wine eller andre ting jeg vil trenger for å kunne få denne til å fungere. Og såvidt jeg har lest på internett må jeg installere Linux parallellt med windows, installere wine og ndiswrapper og finne .inf filen som er i windows versjonen av driveren, for så å installere den. Det jeg lurer på er egentlig om dette vil fungere, om jeg har forstått det riktig? Er det mulig å bare kopiere .inf filen og installasjonsfilen til ndiswrapper og wine over på en usb og kjøre det fra den, da jeg gjerne vil installere kun Linux om det er mulig Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis du har Windows nå på den maskina kan du bare kopiere de filene og så legge inn Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå