Gå til innhold

noen brae Adventure spill?

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har nå spilt Assassin's Creed i en stund å er nermest hekta på det! nå venter jeg bare på at Assassin's Creed II kommer ut for PC! men i mellom tiden tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et liknende spill! er det noen som har et eller flere spill å anbefale? post det her!

Takk!

-Hooper-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig begynt på Fahrenheit og liker det godt. Et annet spill, som kanskje minner litt om Assassin's Creed, er Thief. Noe mer spesifikt du ser etter, enn bare 'adventure'? Infamous og Prototype er vel også såkalte 'sandbox' spill.

Lenke til kommentar
bra, ikke brae. ;)

Du leter etter sandkasse-spill eller åpne rollespill. Jeg ville gått for Gothic eller Risen. Oblivion er populært, men ble for ensformig for meg. Kanskje fordi jeg spilte det suverent overlegne Morrowind først. ;)

Må si oblivion er det beste av alle TES. Har spilt gjennom alle TES spillene og Oblivion kicks ass!

hm. Men ja, Gothic ville jeg anbefalt.

Anbefaler ikke Risen.

Lenke til kommentar

Om du likte assassin's creed, vil jeg anbefale "Saboteur" dersom du ikke har prøvd det, hatt sykt mye gøy med dette i det siste nå...

Ser helt klart likhetstrekk med assassin's creed hvor man enten kan gjøre missions, eller bare løpe rundt og utforske den sykt vakre byen, bare i litt nyere tid, med skytevåpen og biler :)

Siden du har spilt AC kommer man kjapt inn i kontrolsystemet med klatringen osv, og kanskje du kjenner igjen navnet på den første racingbilen du får tak i også, hehe.

Starten var kanskje ikke den beste, og det merkes til tider at spillet ble offer for litt hastverk, men alt i alt, kjempemorsomt spill!

EDIT: Hmm, så ikke den andre posten din der sverd var en viktig faktor.. Lite av det i saboteur, men håper du gir det en sjangs likevel :)

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dette er ikke forumet for diskusjoner rundt språk, diskusjoner rundt brukernes grammatikk og skrivefeil er faktisk OT. Dette står faktisk også helt konkret beskrevet i retningslinjene:

Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende

5 innlegg er fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Som nevnt kan man bruke sverd også i Fallout 3. Støtter opp både dette og Oblivion. Hva med Mount&Blade? Ikke akkurat samme gate som AC, men likevel på sin måte et adventure spill?

The Witcher? RPG, men dog utforskning og adventure der og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...