Gå til innhold

Problemer med msn....

Anbefalte innlegg

Får en sjelden gang en feilmelding der det står feil live id eller passord når jeg logger på msn, skjer veldig skjeldent. Men når jeg logger på via hotmail.com så funker det og jeg kan logge på live messengern. Noen som har en aning til ka det kan være?

har lagt til en ny epost og lagret mobilnummeret mitt på tilbakestilling av passord alternativet for sikkerhets skyld, men er i tvil om jeg husker rett på mitt hemmelige spørsmål. Tviler for at jeg er hacket siden jeg kommer inn på hotmail.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får en sjelden gang en feilmelding der det står feil live id eller passord når jeg logger på msn, skjer veldig skjeldent. Men når jeg logger på via hotmail.com så funker det og jeg kan logge på live messengern. Noen som har en aning til ka det kan være?

har lagt til en ny epost og lagret mobilnummeret mitt på tilbakestilling av passord alternativet for sikkerhets skyld, men er i tvil om jeg husker rett på mitt hemmelige spørsmål. Tviler for at jeg er hacket siden jeg kommer inn på hotmail.com

Husker du å skille mellom store og små bokstaver? Kan jo være at du har lagret riktig brukernavn og passord på hotmail så du blir logget inn automatisk, men at du må skrive inn brukernavn og passord i msn og at du da glemmer å skille mellom store og små bokstaver, skjønner? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...