skittentøy Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hei.. Jeg har problemer med å "bli med i spill" i Call of Duty MordernWarefare2 det som skjer når vennene mine prøver å legge meg til i party, det er at det står etter veldig mange forsøk: "Unable to connect host"... Vi er tre venner som vil spille i lag, og de to andre kan joine hverandre, men jeg kan ikke:S.. så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få dette til å funke MVH Pizzakongen^^, Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvordan er det med NAT innstillingene dine? Det står vel i spillet om de er Strict eller Open. Mulig du må åpne en port. Ellers er MW2 multiplayer systemet rimelig råttent så noen ganger må man bare prøve mange ganger. Hvis du søker på rutermodellen du har og 'how to open port' burde du finne noe som kan hjelpe deg. Hvordan er det med NAT innstillingene dine? Det står vel i spillet om de er Strict eller Open. Mulig du må åpne en port. Ellers er MW2 multiplayer systemet rimelig råttent så noen ganger må man bare prøve mange ganger. Hvis du søker på rutermodellen du har og 'how to open port' burde du finne noe som kan hjelpe deg. Hvordan er det med NAT innstillingene dine? Det står vel i spillet om de er Strict eller Open. Mulig du må åpne en port. Ellers er MW2 multiplayer systemet rimelig råttent så noen ganger må man bare prøve mange ganger. Hvis du søker på rutermodellen du har og 'how to open port' burde du finne noe som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå