Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei! Jeg er en (la oss si homoseksuell, men hetrofil) gutt som lurer på dette med Sauna i Norge. Jeg er rett og slett nyssgjerrig på lovligheten bak dette, siden det ser meget suspekt ut utifra sideene til Herkulse (regnerm ed det er lov og nevne navnet deres), og jeg lurer på hvordan disse stedene oppleves for folk under 26 siden jeg er meget nyssgjerrig på gutter rent seksuelt (ikke noe følelsmessig), og at disse stedene kanskje kunne gitt en opplevelse, men siden de opererer med spesialpris for gutter under 26 lurer jeg på o mdet rett og slett er nærmest svindel for meg som under 26 og møte opp imorra klokka 3 (et eksempel). Neo annet jeg lurer på, er hva som forventer at en har med seg til disse stedene, trneger en kun sin egen kropp og det er det, eller må en ha med badetøy, håndkle osv , eller kun sin egen kropp? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke en Sauna kun en badstu, hvor man sitter inne i et meget varmt rom? Det er ihvertfall den definisjonen jeg kjenner til, og så ikke noe annet på google Isåfall vil jeg anta du trenger et håndkle, men jeg er usikker på hvorvidt badebukse er vanlig, man sitter vel bare med håndkleet over seg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er ikke noe ulovlig med sanuaer, da ville nok Hercules og My Friend vært stengt for lenge siden. Og hvorfor skulle det være svindel? Men du får nok bedre svar hvis du svinger innom sider som Gaysir, da de som er der mest sannsynlig har mer erfaring og informasjon om disse saunaene. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Cemi: I den "homofile verden" har sauna mer betydningen av et "badstulandskap med darkrooms, etc" hvor meningen er å få seg et ligg. Og ja - det er nok veldig lovlig. Det som er ulovlig (som du kanskje forbinder dette med) er bordeller og kjøp av sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg