asbjohorpua Skrevet 14. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Oppdatering: Jeg gikk for Incase sekken enn så lenge. Får kjøpe meg messenger når jeg har litt mer penger å gå på og jeg er sikker på å finne noe jeg liker veldig godt. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Synes det var et godt valg, Jacques. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Saddleback Leather - Messenger Bag Syk kvalitet, og blir bare penere jo eldre den blir. Prisen blir litt høyere enn 2000 inkl. frakt og mva, men helt klart verdt det! Bah, kunne virkelig tenkt meg en thin briefcase derifra men det har jeg nok ikke råd til. http://www.saddlebackleather.com/categorie...hin-Dark-Coffee Tips til noe lignende? Kan strekke meg til rundt 2k. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Du finner ingen ting i samme kvalitet til den prisen. Tviler på at du finner noe i skinn til under 2000,- Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Må vel se nermere på messenger bag'en da. Den kommer vel på litt over 2500,- ferdig importert. Litt mindre, men får vel plass til det jeg trenger. Mac'en, ei skriveblokk og skrivesaker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ja. Gode skinnprodukter er alltid verdt og investere i. 500,- er tross alt ikke mer enn en kveld på byen Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Å joda. 220,- for en sekser pils + 2 pils ute. Blir ikke mer enn rundt 350,- det + en evt. babb (à 30,-) på vei hjem. Men spøk til side, blir nok en slik en på meg. Men drøyer til våren, om jeg klarer å vente så lenge... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg ville spart opp til den du vil ha. Har selv sett på de forskjellige messengerbagene/satchels/briefcases osvsov, men klarer ffs ikke bestemme meg.... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Ser den. Jeg står mellom en satchel eller overnight bag. Vet bare ikke hva jeg har mest bruk for enda. Jeg har ikke noe weekendbag, men skulle gjerne oppgradet den jeg bruker daglig også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har weekendbag. Men jeg tror satchelen blir litt liten. Usikker på om laptopen min får plass i den. Akkurat nå heller jeg mest mot en av briefcasene. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Fankens. Det var briefcase jeg mente Jeg er usikker på om jeg ville valgt chestnut eller tobacco i farge. Jeg tror tobacco eldes bedre over tid. Dette er briefcase i medium Endret 15. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2010 Tror jeg har bestemt meg for Thin Briefcase i tobacco. Rekner med jeg får ned i det jeg har bruk for. Koster vel like over 3000,- ferdig importert. Jeg får spare litt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå