asbjohorpua Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Etter at den ene skulderremmen på min gamle og slitte sekk har blitt slitt/revet av, så tenkte jeg det var på tide i å investere i noe nytt og fungerende som der jeg kan ha plass til 1-3 bøker, eller muligens 2 bøker og en 13" laptop (Macbook Pro). Det må se bra ut, og det bør være et fint kompromiss mellom funksjon og utseende. Pga. nyttårsforsett og veddemål så har jeg kun tenkt til å bruke 2000 kr på dette, og det gjør ikke noe om det koster litt mindre. Dette er noe av det jeg hadde sett for meg: Tumi'en blir for dyr. Mens Office Bag'en fra Qwstion ligger på 170 pund, legger du til merverdiavgift og et dyrt fortollingsgebyr (siden verdien er over 1000 kr) så blir det over mitt budsjett. Jeg har vært på Apple Store og sett litt, men de har nokså få messengerbags. Et alternativ kunne jo vært å kjøpe en sekk fra Incase i nylon, som ikke ser så aller verst ut. Eller en enklere versjon: Men det ser ut til at det vipper mest mot Knomo London Bristol East-West Er det noen som har noen innspill? Endret 10. januar 2010 av Jacques von Horn Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Pressè har en heit en. Tror det er Henrik Lied som snakker veldig varmt om den. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Bristol East West ser best ut etter min mening, men den største av Incase du linker til ser kanskje mer romslig ut? Hadde incase veske til min gamle macbook pro før jeg solgte maskinen og var veldig fornøyd. Endret 10. januar 2010 av Piranha Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Av de som er postet ser Qwstion klart best ut. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Av de som er postet ser Qwstion klart best ut. Blir for dyrt. Bristol East West ser best ut etter min mening, men den største av Incase du linker til ser kanskje mer romslig ut? Hadde incase veske til min gamle macbook pro før jeg solgte maskinen og var veldig fornøyd. Ja. Kanskje jeg bør kjøpe begge deler? Pressè har en heit en. Tror det er Henrik Lied som snakker veldig varmt om den. Det skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har en helt kurant en fra Jost, fant desverre ikke noe bildet av en på nettet. Den er i sort skinn og kostet 1800,- i den veskebutikken som lå i "tatler bygget" i bogstadveien, vet ikke helt hvor de har flyttet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Qwstion baggen koster jo 170 euro da, og ikke pund. Den er også på 30% salg nå, om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Ikke på den bagen. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvor får du tak i den Tumi'en du har bilde av øverst? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Qwstion baggen koster jo 170 euro da, og ikke pund. Den er også på 30% salg nå, om jeg ikke tar feil? Ah, my mistake. Var dog ikke på salg(?) da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg vet at Hugo Boss har en veldig pen en, som ligner på den fra Qwestion, men den er i skinn. En i klassen har den, men tror den ligger litt over ditt budsjett, men det kan hende du finner den på salg. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvor får du tak i den Tumi'en du har bilde av øverst? Steffen Eftf.As Akersgaten 35 Oslo 158 +47 2.242.1300 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Thank you! : ) Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvor finner man den Qwstion bagen? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvor finner man den Qwstion bagen? På Google Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) google.webshop.no? edit: glem det, ser nå at den blir langt større enn det jeg var ute etter uansett. Endret 10. januar 2010 av phax Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Saddleback Leather - Messenger Bag Syk kvalitet, og blir bare penere jo eldre den blir. Prisen blir litt høyere enn 2000 inkl. frakt og mva, men helt klart verdt det! Lenke til kommentar
geil Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Har du den fkm? Jeg er på leting etter en messenger til skolebruk, og lurer på om den er fornuftig i størrelse til den bruken. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Har du den fkm? Jeg er på leting etter en messenger til skolebruk, og lurer på om den er fornuftig i størrelse til den bruken. Du finner dimensjonene. Jeg synes satchels er heitere. Jeg liker at de er bredere enn de er høye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå