kreppsen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg byttet idag mitt gamle Tekken 6 mot Assasins Creed 2. Svært fornøyd med spillet så langt, men det har oppstått ett problem i en av de tidligere sekvensene i spillet. Jeg har akkurat reddet familien min ut fra Firenze og skal nå opp til en villa i Montegioni (eller noe lignende). Jeg får penger av min "onkel" for å kjøpe gear, enn daggert og ett par med sko. Jeg gjorde dette tidligere, men søsteren min skulle se en film så jeg skrudde av spillet. Når jeg så skulle fortsette å spille klarte jeg ikke kjøpe utstyret lenger fordi det stod at jeg allerede eide det, noe jeg ikke gjør. Det ligger nemlig ikke i inventorien min og alle knapper inne hos smeden er grå, så jeg kan ikke gjøre noen ting. Noen som har opplevd lignende eller vet hva som er galt? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei! Equipment blir lagret i Villa'en. Første til venstre når du går inn hoveddøra til Villa'en finner du rommet med våpen som du har kjøpt/skaffet, neste rom etter der er armor-rommet. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Tusen takk for den raske responsen, fant det med en gang nå :-) Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå