Gå til innhold

[Løst]Passer Dette sammen?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, delene ser ut til å åasse.

Her er noe litt bedere. Legger også til et alternativ til deg, for å utvide horisonten.

2676342_Snap_2010.01.10_01.15.30_001.jpg 2676343_Snap_2010.01.10_01.20.34_002.jpg

. Takk :) men skjermkortet.. Er det like bra som ATI sitt? Har hørt mye bra om det skjønner du. Og hovedkortet ditt så ut til å passe bedre. Men bruker det DDR3? og prisen er gunstig også - takk for hjelpen igjen
Lenke til kommentar
Ja, delene ser ut til å åasse.

Her er noe litt bedere. Legger også til et alternativ til deg, for å utvide horisonten.

2676342_Snap_2010.01.10_01.15.30_001.jpg 2676343_Snap_2010.01.10_01.20.34_002.jpg

. Takk :) men skjermkortet.. Er det like bra som ATI sitt? Har hørt mye bra om det skjønner du. Og hovedkortet ditt så ut til å passe bedre. Men bruker det DDR3? og prisen er gunstig også - takk for hjelpen igjen

Alle kortene her er bygd ut fra referansekortet fra Ati, det er kun produsentene her som varierer. Sapphire, XFX, HIS, Asus etc er alle egne firma som lager egne kort ut fra referanse modellen som Ati lanserer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
delene passer, men du kan få mye mer for pengene med å gå for amd oppsett

da får du tilogmed plass til en ssd-harddisk! :thumbup:

her er ett forslag

dette vil yte bedre til det meste bortsett fra encoding av STORE hd filmer og tallknusing

med andre ord dette er en mye bedre pc til gaming

takk for forslaget og etter litt tenking fant jeg ut at opsettet ditt virket genialt :)

men det er bare hovedkortet som virker rart, er det bra til gaming og er 4GB RAM nok?

Lenke til kommentar

hovedkortet er bra for gaming (du kan putte to skjermkort i den UTEN at skjermkortet mister noe båndbredde) og kortet er vell ment til spillerne uansett.

og du får usb3 og sata6Gb, noe som er helt nye teknologier som kommer til å vare lenge, kommer vell mye gamingutstyr som bruker usb3 snart.

4 GB holder lenge, mer enn 4 GB er for tiden bare nyttig for alvorlig multitasking, men vist det blir behov for mer ram, er det bare å kjøpe mer

vist du har 32-bit OS så kan du ikke bruke mer enn 3,25GB uansett.

kabinettet jeg foreslo er "lillebroren" til det du ville ha, og er litt mindre (og billigere)

Lenke til kommentar
hovedkortet er bra for gaming (du kan putte to skjermkort i den UTEN at skjermkortet mister noe båndbredde) og kortet er vell ment til spillerne uansett.

og du får usb3 og sata6Gb, noe som er helt nye teknologier som kommer til å vare lenge, kommer vell mye gamingutstyr som bruker usb3 snart.

4 GB holder lenge, mer enn 4 GB er for tiden bare nyttig for alvorlig multitasking, men vist det blir behov for mer ram, er det bare å kjøpe mer

vist du har 32-bit OS så kan du ikke bruke mer enn 3,25GB uansett.

kabinettet jeg foreslo er "lillebroren" til det du ville ha, og er litt mindre (og billigere)

Tror jeg går for opsettet ditt :) men hvis jeg har win 7 64 bit må jeg forandre noe eller ha mer ram da? tenkte å installere det på SSD disk som virker sykt bra :)

tusen takk for forslag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...