Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 leste en tråd her der iskall hadde fått 2000 innlegg og at han var blitt geek. det fikk meg til å lure på hvor grensen går. hvis man ser bort fra om det er under friluftsliv eller wow det postet, hvor mange innlegg skal man ha i mpneden før man er nerd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=170144 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 nabogutten: Om du lurte, er det postestatistikken til Latias, det han linka til. Om det finst ei grense, er han langt over den ... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva skjedde i Juli, Latias? Anyways, nerdegrensen går vel heller på antal innlegg per dag. Virker mer logisk i all fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva skjedde i Juli, Latias? Anyways, nerdegrensen går vel heller på antal innlegg per dag. Virker mer logisk i all fall. Var på ferie hele måneden. Kan ikke sitte på d.no mens jeg sitter i varmere strøker langt borte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis du er på topp20-innleggskrivere tre dager på rad er du offisielt nerd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hvis du er på topp20-innleggskrivere tre dager på rad er du offisielt nerd. Hva om man er på toppen hver dag i ett år? :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hva om man er på toppen hver dag i ett år? :!:Da har man et problem og bør søke hjelp. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alle mine måneder var grå. Så de som har mange grønne måneder - de er nerd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Alle mine måneder var grå. Så de som har mange grønne måneder - de er nerd. Takk. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Eh, du blir ikke nerd av å bruke hele dagen på å poste på forumet.... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ikke overraskende er alle mine også grå, men jeg nærmer meg faretruende 5000 poster totalt på et annet forum og jeg vil påstå at jeg har nerdet en del der. Når man flere ganger i måneden setter seg ned for å kun skrive på et forum, og passerer 30 poster den dagen, vil jeg påstå at man nærmer seg nerdestempelet. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hvordan kan man ha så mye intressant å si at man får over 100 innlegg på en dag? Jeg trykker ikke på "send"/enter knappen i msn like ofte engang! Nei, postcount er tydligvis meget(!) viktig for noen. Endret 10. januar 2010 av Cromsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei, postcount er tydligvis meget(!) viktig for noen. Jepp, det er dritviktig og gir masse makt! Se på Simen1, han er Gud på forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå