Eddie123 Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har vurdert å legge inn Clark connect på en ekstra PC jeg har stående, og bruke den som en epost server, web server, etc, mest for moro skyld. Men har ikke helt lyst til å slippe taket i Windows heller, så derfor lurer jeg på om Clark connect kan sitte sammen med win98 i dual boot? Har prøvd enkelte Linux distroer tidligere, som feks Suse og Mandrake, og der var det ikke noe problem, men hva med CC ? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Ser ikke helt poenget med dual boot på en server.... Men det skal vel gå.... Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Som jeg sa, så er det mest for moro skyld, og for å prøve ut web server, email server, etc..... Lenke til kommentar
power Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Clark er jo ferdig satt opp gateway.. hvis du skal ha deg en lekeserver, kan du likegreit ta en vanlig distro.. Du vil spare masse tid på det.. Skal man installere noe extra på en clark box er det ofte man ender opp en helt kveld å laste ned pakker som pakka til pakka trengte.. og det blir mange.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja bruk en vanlig distro! Debian er flott for serverboxer. Angående dualboot, bare søk på google etter "win linux dualboot grub" eller "win linux dualboot lilo" (lilo er default bootloaderen til Debian, så du vil kanskje søke etter sistnevnte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå