H1rik1 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei Reiser snart til USA å legger selvfølgelig ett besøk innom wall-mart for å kjøpe matvarer Noen som har noen gode tips på hva man burde kjøpe med seg hjem? Ikke bare snop! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har ikke smakt så mye annet enn snop fra USA. Pop tarts er vel egentlig ikke snop, og anbefales. Jeg må jo også nevne Reese's Cups/Pieces og Clark Bar. Amerikansk sennep er jo ganske godt. Peanøttsmør kanskje. Lenke til kommentar
H1rik1 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Ingen andre som har noen matvarer som er verdt å ta med seg hjem? Hvilket merke Peanøttsmør er det beste? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Twinkie er et must http://en.wikipedia.org/wiki/Twinky Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Mens vi er inne på det, finnes det en nettside der jeg kan bestille slike varer hjem til Norge? Tenker da på ting som er typisk for USA, som Twinkies og slikt. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har funnet flere sider som sender varer til andre land, i min søken etter Clark bars. Det er mulig det er noen restriksjoner mtp sukkerinnhold og andre ting. Og Norge er jo heller ikke i EU så det kan vise seg å være et problem noen steder. Et raskt søk: Cybercandy har Twinkies og mye annet digg. The Online Candy Shop har også mye digg, men de er basert i USA. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Mine innlegg, ffs. Takk for link, oyvjak. Count Chocula, forresten. Endret 28. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå